benim de iki çocuğum var ve aynı anda dışarı çıkmak tam bir krizdi wagon drive premium aldıktan sonra hayatım kolaylaştı içi geniş iki çocuk rahatça oturuyor biri uyurken diğeri etrafa bakabiliyor eşyaları koymak için ayrı alanı da var yokuşta sürerken bile zorlamıyor fiyatı daha düşük modelide var city modelini alabilirsin bence aldığına değecek nadir arabalardan biri uzun süreli kullanım için çok kullanışlı