Gulo21 oy masallah ilk bebeginiz de cok kücükmüs, hayırlısı böyleymis güzel düşünün ilk zamanlar illa ki zorlanırsınız ama ikiz gibi büyüceklet ve arkadas ihtiyacları olmıcak 😍 bende böyle düşünüp 13 aylıkken isteyerek ikinciye hamile kaldım doguma bi ay kaldı araları 25,5 ay olacak, hepimiz icin ilk sene zor ama sonrası cook güzel olacak insallah😍