Yelizmurat Merhaba! Kizlar 7 bucuk aylik hamileyim namaz kilarken zor oluyo biraz egilip kalkarken. Siz nasil yapiosunuz varmi benim gibi olan
Tuna58 Yelizmurat kaç haftalıksınız ? Zorlanıyorsanız oturarak kılın isterseniz 😊 ama mümkün mertebe ayakta kılmak lazım tabi
Busracmn1 Yelizmurat ben de 7 buçuk aylık hamileyim ayakta kılıyorum zorlandigim zaman oturarak kılıyorum😃
byznr34 Yelizmurat sünnetleri oturarak farzı da ayakta kılabilirsiniz. Çok çok zorlandığınız zamanlarda farzı da oturarak kılabilirsiniz.☺️
Derinnge34 Yelizmurat evet ben daha 21im ama aşırı belim ağrıdığı zamanlar bende yerde oturarak kılıyorum
Yelizmurat Busracmn1 oturarak nasil kiliyosun canim ben hep ayakta kildim bu zamana kadar ama yavas yavas oturararak kilmaya baslicam bu gidişle😳
Sibel33_34 Yelizmurat oturduğunda ayakların tam altına alacaksın rukuda diz kapaklarına koyduğunda kafanı çok eğmen gerek secdeyi aynı yapıyorsun tahiyyattta ayaklarını sağ taraftan çıkaracaksın inşallah anlatabilmişimdir