Busranur_mnts Pazartesi bi doktora gittim sol tarafta net olan keseyi gördü güzel yerleşmiş dedi dün takipli olmak istediğim doktara gittim o da yukarda silik olan kese gibi gözüken şeyleri gördü sanırım kesenin sınırları istediğim gibi değil dedi karşısında bir tane daha gözüküyor kese haftaya gel bakalım dedi ultason fotoğrafı vermedi cihazda çok eski bir cihaza benziyordu bugün ilk kağıda bakarken üstte kesecik gibi farkettim kafam o kadar karışık ki