sorum baslıkta 🌸25 yazıyor hassasiyeti için ama daha düşük öğrenenler var mı?
october benim 29.5 du
october benzer marka prodoctor 10 gibi hcg ile silik çıkarmıştı
october benim beta 12 yi algıladı
Nisannurr prodoctor bende 5,31’i de çıkarmıştı ama çok yalancı pozitif veriyooo
october bende hiç vermedi canım bilmiyorum