İlk sezeryanıma ani bir kararla girdim edipural anestezi idi belden altım uyuşuktu ama sadece kağıt kesiği gibi birşey hissettim 11 temmuzda 2. Sezeyana gireceğim onda da epidural anestezi olucam bende biraz gerginim ama sağlıkla gelsin bebeklerimiz💙