LaydQueen01 Kızlar ben 25+6 haftalık hamileyim ve iki gündür sağ kasığımın hemen üstünü elimle bastırınca iğne batması gibi ağrı oluyor acaba fikriniz varmı?
Esiilaa LaydQueen01 gebelikte rahmine genişlemesine bağlı olblr demişti doktorum bana da ara ara oluyor bunlar normal fizyolojik şeyler demişti olucak artık demişti