Dmttthemum İlk kızımın adı Aysima şimdi 2. Ye hamileyim Aklımda olan isimler Aslıhan ,Naz ,Afra bir de Laren duydum ama bilemedim kız ismi bulmak çok zor ya kızlar bu isimler hakkında yorum yapıp hatta tanıdıklarınız varsa nasıllar söyler misiniz
2Princess1Mom Dmttthemum Laren kızımın adı 🥰 isminin anlamını taşıyor. Akrep burcu olmasına rağmen çok sakin bir çocuk. Şuan 5 yaşında bebekliği de öyleydi😊
Gulkiz22 Dmttthemum benim kızımın adı Gülce ve o kadar seviyorum ki ismini artık kızımla ismi bütünleşmiş gibi o gül gibi olma özelliğini yansıtıyor 🌸🥲
Dmttthemum Cigulibinnaz ne güzel benim kızım doğduğundan beri yaramaz gören kaçıyor 🤣 Afra ile ilgili en büyük soru işaretim çok mu var acaba malum yalı çapkınından dolayı çok moda oldu galiba
Cigulibinnaz Dmttthemum ben etrafta hiç duymadım. Öncesinde koymuştum ismini zaten sonradan patladı gitti 🤣
Aysunays Dmttthemum Anlamı çok güzel. Zorluk açısından da belki ilk kez duyanlar yaren lara gibi isimlerle karıştırabilir tek sıkıntısı.
2Princess1Mom Dmttthemum Genelde Yaren ile karıştırılıyor. İlk söylediğimizde Yaren anlıyorlar. Ama sonradan alışıyorlar 🤭
T-aksoy Dmttthemum 1.kızım Eylül Hüma çok akıllı çok uslu büyümüşte küçülmüş gibi resmen anlayışlı çoktavsiye ederim Kızım 6 gün önce doğdu: Alya Meva koyduk onuda Alya ismindekiler çok başarılı iletişimi kuvvetli oluyor diye biliyorum. Meva da manevi yönü çok kuvvetli. Fikir olsun ☺️