Kızlarrr bebeğim 39.haftada doğmaya pek niyetide yok 3700 gr ve biraz göbüşlü ve omuzları genişmiş normal doğumda omuz takılması riski olabilir dedi doktor istersen yarın gel alalım sezeryan ile dedi ne karar vereceğimi bilemiyorum siz olsanız ne yapardınız