Figen00 Merhaba kızlar 20 hafta sonrası günde bir defa çay bardağında dibek kahve içiyorum sizce bebeğime zarar veririm bu internetten baktığımda çok olumsuz özetler gördüm size sorayım dedim
hep_acemi_anne Figen00 kafeinin bebeğe zararı var mı, ben bitek kansızlık yapmasın diye yasak sanıyorum 😱 bende günde 1 soğuk kahve veya filtre kahve içiyorum, beş altı bardak çay iciyorum inşallah sıkıntı olmaz 🙄
silabayy Aşkım benim doktorum 1 bardağa okey sorun olmaz dedi kahveyi çok yoğun koymamaya çalış kafein miktarı artmasın
Figen00 silabayy yanıtın için çok teşekkür ederim Cnm dibek dışında içemiyorum kahve zaten 3 tatlı kaşığı katıyorum bir çay bardağı için acaba o miktar zarar verirmi🫣🙁
kedili1anne Günde 1 fincan kahve ve 2 çay bardağı çay doğru karşılıyor hekimler Çünkü çikolata vs gibi başka gıdalarda da kafein mevcut Bana 2 çay bardağı az gelince çok açık içip 3-4 bardak içtim
kedili1anne Figen00 Olsun bundan sonrasında edersin Neden birşey olsun zararın neresinden dönersek kâr 😇
Figen00 hep_acemi_anne inşallah canın olmaz evet bende çevremde bir kaç hamile arkadaşlarımın tüketmediğini fark edince anladım bebeğin gelişim üzerinde etkisi oluyormuş🙁🫣