Beyzanury1234 canım benim bende 2.doğumumu 10 gün önce yaptım. 3,5 yaşında bir oğlum var. Devlet hastanesinde yaptım görüşe bile küçük diye almadılar. Öncesinde bende çok stresliydim çünkü bizde hiç ayrı kalmadık son dakikaya kadar özel hastanelerle bile görüştüm o da yanımda olsun diye ama ikizlerim olacağı için güvenemedim ve devlette doğum yaptım. İnan bana hiç zorluk çıkarmadı 2 gün birbirimizi hiç görmedik görüntülü konuştuk nasıl böyle olduğuna bende şaşırdım. En büyük avantajım eşimdi. Çok oynadılar dolaştılar uyumak için eve geldi ve bitti. İnş seninde kafana taktığın gibi olmaz. Baba ağırlıklı zaman geçirmeye çalışsınlar.