Dereku Arkadaslar merhaba bn bugun seker yuklemesi icin hastaneye gittim biraz gec kaldim yuklemr icin doktorumda bana 75 mg yukleme yaptir dedi 29 haftaligim , aclik icin kan altilar sekerli glikozu ictikten yarim saat sonra istifta ettim iptal oldu sonra yuklemem gene gidicem hafta sonu ama bu normalmi bu sekilde olan varmi insAllah bidahaki sefere bu sekilde olmaz diye dua ediyorum 😔
Asena_ Dereku elmalı gazoz gibiydi benim içtiğim. 5 dakika içinde derin derin nefes alarak dinlene dinlene iç birden içme
Ellaynagme Dereku biraz tutsan kendini keşke. Evet hoş olmuyor aç karna içmek amma. Bebegin icin dahanıcan. Kesinlikle aclık toklukla aynı sey degil. Biraz sabır.