Kızlar bugun doktora gittim geçen ctesi büyümemişti gelişim geriliği vardı kalbini duymamız lazımdı 6+3 olması gerekirken 5+5 denildi crl 0.26 crl idi haftaya gel dedi bugun gittim crl 6.4 mm 6+3 gösteriyor ultason. Geç döllenme adet tarihime göre 8+2 olması lazım kalp hareketini de görmedik atışını da duymadık kürtaj dediler ben beklemek istediğimi söyledim ama bu arada doopler ultrasondada bakıldı yine hareket görmedi kalp oluşmış bebek gelişmiş ama ne hareket var ne ses. Sizce beklemeliyim böyle olupta renkli ultrasona girdiği halde görmeyip ilerleyen günlerde kalp atışını duyan varmı herkes çok olumsuz konuştu