Ne durumdasınız ve bebişlerin boyu kilosu kaç oldu benim kızım 47 cm 2585g olmuş. Kilosu bir tık düşük geldi bana ama doktor bir şey demedi. Bu aralar ara ara sancılarım oluyor? Sizce de kız bebek erken gelir mi? Evde haftaya yoğun bir temizliğe de baslicam artık. Ayrıca buzlugunuza bir seyler attınız mı? Hadi bakalım sohbet edelim.