Derdideva Kızlar normalde 8 haftaya girdim ama bugün doktora gittim bebek 6+4 görünüyor dedi kalp atışı yok dedi dün gece de lekelenmem başladı gelişim neden geriden gelirki bu durumu yaşayıp güzel sonuç alanlar var mı 4 gün sonra tekrar cagırdı
nurmltli61 Derdideva benimki de 2 hafta gerideydi doğurdum çok şükür sağlıklıyız hatta 3 aylık olduk😂
endlesslove1 Gul1402 dün gittim kontrole 20+2 haftalık ama ultrasonda 19+2 çıkıyor kilosu da 287 gr çıktı
Derdideva mrp2023 2 hafta önce gittiğimde 5+2 demişti doktor bugün baktı gelişim yok dedi geç döllenme olsada 2 hafta içinde büyümesi gerekmiz miydi
mrp2023 Derdideva 7+2 olması gerekirken 6+4 görünmesi cokta bi gerilik değil aslında yolk sac göründümü
Derdideva mrp2023 yolk sac göründü sadece kalp atışı yok dedi bide keseye göre hesapladı kese 8 haftalık diyor
Farida_Aliyeva_ Ben 6+4 de kalp atışını duymuştum çarşamda doktora gitdim 10 hafta 5 günlük adete göre ama ultrasonda 11 hafta 3 günlük 1 hafta önden gidiyor dedi