ylnydgd Selamlar. 7+2 deyim, dün meme hassasiyetim baya çoktu ama bugün sanki yok gibi. Tedirgin oldum ama başına gelen var mı?
Ceku256 ylnydgd O haftalarda bazen gidiyor bazen geliyor 28. Haftadayım o ilk ağrılardan hassasiyetten eser kalmadı bende
nerbas ylnydgd 15. Haftadayım aynı sizin gibi bi oluyor bi olmuyor :) 7-8. Haftalarda tamamen gitti sonra yine hassasiyet geri geldi
Ceku256 ylnydgd evet çok iyi hatırlıyorum 7. Ya da 8. Haftaydı göğüs hassasiyetim kaybolmuştu burada bu konuda tartışma açan arkadaşları araştırıyordum hesaplarına girip son durumlarını kontrol ediyordum iki gün sonra geri geldi zaten ağrılarım. Sonra tekrar kayboldu tekrar geldi
ylnydgd nerbas umarım gelir ya. En azından ağrı olması bir işaretmiş gibi olur ya konforsuz olsa da. 10 temmuzda kontrol var o güne kadar gelmezse stres yapacağım muhtemelen
ylnydgd Ceku256 çok teşekkür ediyorum gerçekten beni o kadar rahatlattınız ki inanamazsınız 🙏♥️🙏 sağlık mutluluk sizinle olsun ♥️