Kızlar 4 yıldır evliyim ve her zaman ön koltuğa kayınvalidem oturur . Dün yine arka koltuğa oturdum kayınvalidemi iş yerinden almaya gidiyorduk . Sonra dank etti dedim ki neden ben öne oturmuyorum . Eşimin yanı bana aittir kayınvalideme değil. Eşime de dedim bu düşüncemi yaptığın saçma zaten şimdi mi farkettin dedi . Ben de öne geçtim dün ilk kez ön koltukta oturdum bi tuhaf hissettim sanki saygısızlık etmişim gibi . Sizce ön koltuk kimin hakkıdır ?