Bbydust Bugün 15. Haftaya girdik prilam içmedim belki geçmiştir diye. yine ne yesem çıkarıyorum titriyorum ne zaman geçecek bu prilam bebeği etkiler mi
mrp2023 Bbydust prilamın bi zararı yoktur bence olsa doktorlar yazmazdı, kimi hamileliklerde doğuma kadar sürüyormuş bulantılar
Katya1 Bbydust bebeği etkilemez korkma içebilirsin, ben 22 haftalığım halada kullanıyorum geçen denemek istedim içmedim ama günüm mahfoldu devam ettim sonra hala kullanıyorum bunaltı ilacım🤷♀️
hamilesavis19 Bbydust ben de 15. Haftadayım hala kullanıyorum. Birçok doktora sordum zararı var mı diye yok diyorlar. Gönül rahatlığıyla içiyorum o yüzden. Zaten hamileler için üretilen bir ilaçmış.
HavvaM0806_ Bbydust bende içmemeye çalışıyorum gün içerisinde yonetebiliyorum biraz da olsa bulantı hissimi bir yerde okumuştum bağımlılık yapıyormuş prilam ama bazen dayanamıyorum ozellikle bir yere gideceksem içiyorum
Pinfur10 Ben 4 ay aynı durumda kaldım geçiyo ama sabır lazım. Bazen hayatın hep böyle olacak iyi olamicaksın zannediyorsun ama zor da olsa bitecek. İlaçlarını aksatma kendine dikkat et