busra_sen Kizlar 30. Haftadan beri erken dogum riskim vardi suanda da beklioruz ama hicbir belirtim yok dun nst de sancim cikmadi 1cm aciklik var sadece benim gibi olan veya benzer durumu yasayan var mi
Meryeminannesi20 busra_sen 39+4 um bende 1-2 santim açıklık var yarın yatış verdi doktorum kendi sancımla gelmezse suni verilcek yarın 🥲 gece sancılandım ama açıklık bukadar iki kızımıda normal kendi sancımla doğurdum oğlum nazlanıyor şuan😐