10 haftalık hamileyim dün akşam çok küçük bi kan gördüm. İki farklı hastaneye gittim ilk doktor küçük bir kanama alanı olduğunu 10 gün ise gitmememi söyledi. Raporluk kadar ciddi mi diye sordum önlem amaçlı gitme dedi. Kabul etmedim çünkü doktora çok güvenemedim güven vermedi söylediklerinde hep çelişiyordu. Oradan çıkıp farklı bi hastaneye gittik bu doktor da çok küçük kanama alanı olduğunu söyledi progestan verdi. Raporluk bir şey var mı dediğimde o kadar ciddi değil rapora gerek yok. uzun yola çıkma ağır kaldırma vs diye şeyler söyledi. Bu arada işim çok rahat masa başı ve evime çok yakın . Müdürüme söylesem 1 hafta evden çalış veya 1 hafta yıllık izin kullan der. Ama ben iş yerindekiler duysun istemiyorum boşuna büyütülsün istemiyorum. Sizce ne yapayım ya. Evde kalırsam psikolojik olarak da kötü hissediyorum hasta moduna geçerim. Çok kararsızım