burcu_tokgz Kızlar gebeliğimim başında şişen göğüslerim vardı 1-2 gündür şişlik indi sanki sönmüş gibi göğüslerim 37+6 dayım bu durumu yaşayan var mı evham mı yapıyorum kontrolüm de çarşamba günü stres yaptım 😥
Burnosunn_annesi burcu_tokgz aynısını yaşıyorum 38+4 küçücük yumuşak olmuşlar gebeliği başından ortasına baya büyümüştü sonra böyle olunca bende normal diye düşündüm
burcu_tokgz Burnosunn_annesi normal ozaman sanki ama baya korktum ben bi anda yumuşacık bişey kalınca 🥺