Kizlar ilaca başlamadan gece gündüz mide bulantısı çekiyordum. İlacı her gece 2 tane içip yatıyorum. Mide bulantım geçti. Mutfağa girip yemek pisirebilir hale geldim. Daha önce kapısından gecemiyordum. Bu kadar mucize bir ilaç olabilir mi ? Bı yandan da korku düştü içime. Sağlık ocağı rutin testlerde beta da istemiş. 53.000 lerde çıkmış 6 buçuk haftalikken .. aklımda deli sorular yani.. korkmalı miyim yoksa ilaç bir mucize mi ?