Sevim007 Merhabalar. Ben 17 yaşımdan beridir adet oluyorum ilk bi kaç sene düzenliydi 19 yaşımdan sonra düzensiz olmaya başladı hep prolaktinin yüksek diyip yolladılar bir gün fsh veya baska hormonun yüksek demediler. Adetlerim artık 2-3 ayda bi gelmeye başladı bazen 6 ayda bi oluyordum bazen 3-4 ayda bir asla düzenli değil. 2 sene önce bi doktor bana senin bu hormojlarla çocuğun olmaz dedi ve gönderdi ozaman nişanım vardı çok kafama takarım nişanı etkiler diye umursamadım. Evlendim doktora gitmeye başladım amh 0.02 çıktı gecen sene bu fsh yüksek lh yüksek ovulasyon yapıyorum hep pike yakın pik çıkıyor felan. Bana dediler erken menepoxa giriyorsun elini çabuk tut. Bende kilo da var pcosta olan belirtiler dr var fakat kıllanma felan çok yok oyle. Bi ebeye gittim çok çok iyi biri kendisi doktorların imkansız dediklerine şifa vermiş biri gerçekten çevremde de çok var durumu anlattım bana dedi ki sen pcossun dedim ama doktorlar oyle demiyor. Ben diyorum sen pcossun dedi ve senin çocuğun da olur Allahın izniyle ilaçları kullandıktan sonra. İlaçlara para istiyor zaten bunu biliyordum almadım da zaten acaba olabilir miyim diyorum ama doktorlar bana yumurta sayın az ve çalışmıyorlar zayıf diyorlar
nidosh Amh 0,02 ise yumurta rezerviniz çok düşüktür böyle olunca hiç zaman kaybetmeden tüp bebeğe başlanması öneriliyor diye biliyorum. Bence ebeye güvenip hareket etmeyin bir kaç doktora sorup öyle ilerleyin
Mavro Ah ahhh bana da senin çocuğun olmaz demişlerdi. Tüp bebek yaptır o da olursa ne üzülüp ağlamıştım. 2.5 sene korunmasız ilişkide cocugum olmadı. 92 kiloydum sonra kendime pcos üzerine çalışan bir diyetisyen buldum. Sağlıklı beslenerek spor yaparak 82 kiloya düştüm ve hamile kaldım bak sadece 10 kilo verdim bu 10 kiloyu vermem benim 6 ayı buldu. 10 kilo 6 ay bakinca cok fazla bir zaman. Değerlerine baktir. İnsülin direncine hele baktir. Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah