Ben letu ile tedavi oldum 19mm çatlatma iğnesi yaptırdım sonra etrafında sıvı var küçülmüş çatlamıştır dedi bugün çatlatma iğnesi üzerinden 22 gün geçti adet olmadım adetim çok düzensiz ama ilaçla oluyorum duphaston kullandım 9 gün önce bitti adet olmadım yorumlayabilecek olan var mı yaşayan bu durumu bir hafta önce kan testi de verdim negatif bu saatten sonra değişebilir mi sizce