34+3 haftalık gebeyim ve kum döküyormuşum kaç gündür çok ağrılarım vardı meğer sebebi kum döküyor olmammış ilk kez yaşıyorum bu durumu doktor antibiyotik verdi 1000 mg lık ve bol bol su iç dedi sizce antibiyotiği içeyim mi bu sebepten antibiyotik içen var mı ve erken doğuma falan sebep olur mu acaba? İlacı veren kendi doktorum değildi acil doktoru verdi o yüzden emin olamadım