Deletedmom254 Larisabebegim gentana yaptırmıştım, 13-14 bin gibi bir şey ödemiştim ama hatırlayamadım 5 ay önceydi neredeyse. Ben çok memnundum süreçten cumartesi kan verdim cuma günü sonuç çıktı, müşteri temsilcisine de ne zaman istesem ulaşabildim
nisaakb Larisabebegim intergen firmasına yaptırdım memnun kaldım. İzmir’de değiller ama tüpleri yolluyorlar siz kanı aldırıp kargoluyorsunuz
masalim35 Larisabebegim gentan nipt yaptirdim genis kapsamli olarak yaptirdim bu gebeligimde 12.500 civari odeme yapmistim 36+3 um suan
Briahll Gahana ben de gentan da yaptırdım oxapar 6 lık kullanıyorum. İğneyi akşam 8 de oldum ertesi gün öğlen 1 buçuk gibi kan verdim. 11+2 de yaptırmıştım
Nurmes Gahana kartla 11 bin verdim siz kartla mı ödeme yaptınız umarım güzel sonuçlar alırız sonuç çıkınca yazabilir misiniz 🌸🤗
Gahana Nurmes nakit verdim inşallah iyi çıkar hepimizin benim geçen yıl kürtaj olmuştum ondan dolayı yüksek çkmıştır dedi doktorumuz kan sulandırıcı kullanıyorum ultrosan ense kalınlığı normal burun kemiği oluşmuş dedi inşallah buda temiz çıkar
Gahana Nurmes nakit verdim inşallah iyi çıkar hepimizin benim geçen yıl kürtaj olmuştum ondan dolayı yüksek çkmıştır dedi doktorumuz kan sulandırıcı kullanıyorum ultrosan ense kalınlığı normal burun kemiği oluşmuş dedi inşallah buda temiz çıkar
Nurmes Gahana temiz çıkar içinizi ferah tutun çıkmasa bile bu da ihtimal barındırıyor unutmayın sonuçta tanı testi değil oransal ihtimal benim de aslında normal görünüyor herşey ama yaşım ileri olduğu için yaptırmamım daha iyi olacağını söyledi aklımızda kalmasın diye yaptırdık
Gahana Nurmes gentanın kedni sayfasından sonuçlara bakılabiliyor ama barkod numarası istiyor size verdiler mi barkod numarası acaba bende yok