sude_18 Kizlar ayın 11 ine randevu aldım hem ikili test için hemde cinsiyeti aşırı merak ediyorum ayın 11 inde tam 12+6 oluyo acaba cinsiyeti de söyler mi yoksa özele mi gitmeliyim 2. Bebeğim ama yinede aşırı heyecanlıyım 🤗😅🌸
aslhnkrts9 sude_18 ben devlete gidiyordum oradaki doktorum ikili tarama zamanında söylemişti cinsiyeti ama yanılabilirim de demişti yanılmadı 😂
2Princess1Mom sude_18 16. Haftada söylemişti bana ama ben daha öncesinde 13 haftalıkken özelde öğrenmiştim zaten. Ablama ayrıntılıya kadar söylemediler 20. Haftada ayrıntılıya girdi o zaman söylediler 🤭
Ayse10 sude_18 tam 12. Haftamda erken ama muhtemelen kız bebek demişti doktorum öyle de oldu🌸 biraz doktordan doktora değişiyo bence çünkü ilk hamileliğimde özeldeki doktor 14. Haftada bile daha erken söylemem için demişti tahmin bile etmemişti🤷♀️
Ahsenmira sude_18 16 da söylüyorlar onuda kesin olmamakla beraber diyorlar ben 19 da özelde öğrendim 22 de netleşsin diye detaylı ultrasonda tekrar sordum acele etme 😅