Gizemsli- benim kızımda 34 haftalık doğup küvez süreci geçirmiştik. Ben eve gelince sürekli emzirmeye çalıştım düzgün tutamadı , tutturamadım sütüm sagınca da çok az geliyordu . Biberonu lansinohdu kızımın kucağıma alıp hafif başını yukarı kaldırıp biberonla yavaş yavaş içiriyorduk mamayı hep önce meme vermek istedim o ada kızım krizlere giriyordu bi süre sonra tutmaya başladı ben doğum yaptığım hastanede ki bebek hemşiresinden ve yoğun bakımdaki bebek süt hemşiresinden yardım almıştım emzirmek için onlar yardımcı olmuştu bana sonra kızım daha güzel tuttu memeyş . Bi de şuan hem küçük doğdukları için çeneleri çok çabuk yoruluyo
Enjektörle süt vermeyi denediniz mi