Leylak34 devlet hastanesi ise önce kendi rutin kontrollerine gittiğiniz doktor kayıt açıyor yesil alan açması lazım bana öyle demişti doktorum randevuyu bi 2 ay sonraya anca verebiliyordu kabul etmedim bende özele yaptıricam devlet hastanesinde maalesef ki sıra bulmakta çok zor oluyor haftanız geçmeden biran önce sıra almaya çalışın