Ezgiiiiia 37+2 yim bende ağrılarım çok fazla özellikle çatı kemik ağrım 🙈 doktor rahim ağzın kısalmış heran gelebilir dedi ben sezeryan istedim haftaya Cuma gününe gün verdi ama o zamanı beklemez dedi ☺️ Bakalım sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah 😇 tam 37 de gittiğimde 3kg 16 gramdı minik Masal’ım ☺️ Bende 74 le hamile kaldım 75 kiloyum şuan bulantılardan çok verdim 🤦🏻♀️