Sevl 15+3 kanamalı bir gebelik inşallah hayırla sonuçlansın bebişim kızmış çin takvimi yüzük testi herşey tuttu oğlumda tatlıya düşmüştüm bunda tatlı görmek istemiyordum oğlum sağımdaydı bu solumda 🌺
Ayseguls_baby Sevl yaa benim de kızım olacak salı günü öğrendik 😍 aynı ben de tatlı istemiyorum normalde çok severim hep ekşi olmamış meyveye düştüm bir de tuzlu şeylere
As38- Allahım hayırlı gebelikler nasip etsin canım sağlıklı sıhhatli kucağına alırsın inşallah 🥰 benimde ilk gebelik oğlan ha bire tatlı yedim valla normal hayatta hiç yemem hep ekşi acı yerim ekşi acıdan soğudum