Canan3363 Selam kızlar dün sabah saglik ocağında kan ve idrar tahlili verdim bu sabah e nabızda idrar var kan görünmüyor neden olabilir ya da başka bi yerden öğrenme imkanım var mı acaba
SuEr_Tu1512 Canan3363 Sağlık ocağında verilenler geç çıkıyor. Ve haftasonu girdi araya. Bence pazartesi anca düşer e nabıza
tahamommy Canan3363 bende dün vermiştim idrarda kan da çıkmış 🤷🏻♀️ e nabız uygulaması değişmiş ya aşağı doğru inmek gerekiyor bende öyle bi kaç tahlili kaçırmışım gözden
lux38 Canan3363 hafta içi bile diğer güne kalıyor o yüzden sizinki pazartesiye kalması yüksek ihtimal idrar ve kan ayrı ayrı değerlendirildiği için
Ayseguls_baby Canan3363 beta daha geç çıkıyor canım benim de en son beta çıkmıştı bir de en üstte olmuyor aralara karışıyor sonuç dikkatli bak
deryakrgz Canan3363 bizim sağlık ocağında idrar verdikten beş altı saat sonra çıkıyor kan tahlili birgün sonraya kalıyor. Ama hafta sonu girdiği için pazartesi sabah düşer..
kurkmantosuzmadonna Canan3363 öğleden sonra düşer benim de geçen normal vitamin vs bakıldı idrar verdiğim günün akşamına düşmüştü , kan sonraki gün öğleden sonra düşmüştü
Sultansultis enabıza geç düşüyor ama sağlık ocağına giderseniz orada doktor enabıza düşmeden de görebiliyor