Mrvmrv78 Kızlar bakarmısımız bi normal mi yoksa doktora flan gitmelimiyim bazısı diyor rahim büyüyor bazısı diyor gitmelisin siz yaşadınız mı bu dönemlerde
Yagmurbuse Çok şiddetli ağrı yoksa sorun yoktur. 1 kere düşük yapmış biri olarak söylüyorum. 23. Haftadayım bel ağrısı oluyor ara ara kasık ağrısı oluyor şiddetli değil ama. Geçmiş olsun 🙏