Kızlar reglim cumartesi günü daha 6-7 gün var erken gebelik testi yaptım farklı markalar 6 da ikisi hafif gölge gösterdi güvenilir değil zaten. Pazartesi başka şehre gidiyorum ailemin yanına bir ay kalacağım eğer varsa eşimle beraber öğrenmek istiyorum. Kan testi versem çıkar mı sizce ? En kötü şey diyorum eğer pozitifse bir ay sonra söyleyeyim eşime sürpriz yapayım ? Sizce ?