Kızlar 37. Haftamda doğum şeklini belirlemek için çatı muayenesi yaptı doktorum. Çatının dar olduğunu doğumda beni zorlayacağını söyledi, hiç acı çekip son anda sezaryene dönmene gerek yok bu kadar zor olmak zorunda değil sezaryen yapalım dedi böyle bir durum yaşayan var mı?