Tugce-Kbd ben normal doğum yaptım erken doğum olduğu için her an sezeryene dönebilir diye yemek yemem yasaktı yoğurt , meyve suyu , su hep içibiliyodum rejim 2 olarak geçiyordu beslenme şekli
Sadece doğum anında çok susadım o zamanda pamukla ıslatalım dudaklarını dediler yok nolur iki yudum su verin dedim verirsek kusarsın dediler miden bulanır dediler bende söz veriyorum sadece iki yudum dedim içtim midem aşırı bulandı 😂 sadece doğum anı vermiyorlar yani vermeme sebebleri var. Eğer sezeryane dönme durumu olursa p zaman hiç bişey içirmiyorlar bana iki kere gece 12 den sonra bişi yiyip içme demişlerdi
Benim sürecim farklıydı erken dogumdu ve bebek sıkıntıya girmediği sürece doğuma alınma yada doğum başlatma gibi bi düşünceleri olmadı sıkı takip edilmiştim