Kızlar çok acil bir sorum var başına gelen var mı acaba 30 + 5 haftalık hamileyim bebeğimin kan akışında düşme var acilen detaylı ultrasona alindim ve kalp atışında yavaşlama çıktı oksijen azalması var dendi fetal eko çekilmesi gerekiyormuş o da en erken tarih bulundugum şehirde 5 gün sonraya bulabildim doktorun sadece tek tavsiyesi elin sürekli karnında olsun bebeğinin hareketlerini gözlemle dedi yapabilecek olduğumuz şu anda bir şey yok dedi başına böyle bir şey gelen var mı acaba merak ediyorum