Riskli gebe oldugum icin neredeyse hamileligimin basindan beri surekli yatiyorum. Dun iki makine camasir serdim aksam da annemler geldi onlara corba falan yaptim tabi bana baska hicbirsey yaptirmadilar ama sofra hazirlanirken ister istemez ayakta oluyor insan, yatma istegi geliyordu agrilardan dolayi ve galiba normal insan gibi yasamayi unutmusum hicbirsey yapmadim sayilir ama geldigim durum bu 😂 gece regl olacakmisim gibi bir bel ve bacak agrisi yasadim hamileligimden once de bel fitigi baslangicim vardi. Sizde de boyle mi insallah zamanla kolaylasir daha 16+6 yiz 🐣