yasarceyda12 çok teşekkür ederim vitamin takviyeleri kullanıyorum onlar yağlanma yapmış olabilir mi? Aslında idrar yaptıktan sonra kasıkta ağrım olduğu için doktora gittim, idrar tahlili alalım biz ama miyomdan kaynaklı da kasıkta ağrı olur demişti sanırım ondanmış idrarım temiz sanki