ppmerlina var da özelde 2 kere gitim ki enfeksiyon deyip durdular kum aklında gelmedi bakması ilac almayı gitgimde ezaci bana kum dokiyiorsun dedi inanmadım tabi 1 ayı sonra ordada devlete gitgimde çıktı sonra uroji gidesyie çoktan dokmuşum o adam o kadar beni iglendi ama sonuc ağrım var oof bide geçmese giderim benim bı doktor var o yoktu ozman hastaniyede başkasına gitim bide orda bakayım ne der