iremzcn Kızlar merhaba kabızlık durumu olduğunda mamaya zeytinyağı koyuyor musunuz? Koyuyorsanız ne kadar koyuyorsunuz ve hemen etki ediyor mu?
Ebru_ebru iremzcn Ayak altını ve karnını zeytinyağı ile masaj yaptığınızda sonuç alamadınız mı ? Bir çay kaşığı mamaya koyabilirsiniz ☺️
YagmurrrB iremzcn bir iki damla koyuyordum ben sık sık da bunu yapıyordum bi ara çok kabızlık problemimiz oldu. Bir mamada sorunumuz bitmiyordu bugün 2 defa koyduysam ertesi gün de bi koyuyordum sonra kaka yapıyordu ama her bebeğin farklıdır bence bizde gaz kabızlık hep sıkıntıydı 9 aylık oldu gazı bitmedi daha
keyfimin-kahyasi-misin iremzcn Kullandım bir zararida olmadı ama hakiki olmasına dikkat etmek gerekiyor .
anneolmakneguzel_ iremzcn zeytinyagı yerine mamayı değiştiririm. Demekki iyi gelmiyor. Golden goat kullandım muhtiş ne kabuz ne baska bsy. İnek sutleri cocugun bagırsaklarına uymuyor bazen💔
iremzcn Ebru_ebru evet mamasına koydum ama hala kabız sabah akşam 1 çay kaşığı koyuyorum fayda etmiyor
Hizliveofkeli Rezene de iyi geliyor kabızlığa doktorunuzla görüşün içebilirse sulandırarak içirebilirsiniz. Ben uyku için içiriyordum ama kakasını da yapıyordu. Gerçi bizim kabızlık problemimiz olmamıştı. Rezene içtiğinde ekstra yapıyordu sadece.
iremzcn anneolmakneguzel_ ya öyle mi. Ben Aptamil Hipp kullandım başta gaz yaptı. Şimdi Sma comfort kullanıyorum gaza iyi geliyor ama kabız acaba mamadan mı bilmem. Birde bebeğim çok sık mama yiyor saatte 1 yani ondan da olabilir mi ki
yildizkaradag iremzcn oğlum ilk doğduğunda kabızlık problemi yaşamıştık ve doktor mamasına 1 çay kaşığı hakiki zeytinyağı ilave et demişti ben baya faydasını gördüm o zaman aynı gün içerisinde rahatlama oluyordu🥲
anneolmakneguzel_ iremzcn golden goat tertemiz marka keçi sütü anne sütüne en yakın olan. Bir deneyin ebebekte falan var