maihayal 38 hafta 5 günlük hamileyim, dün akşamdan beri sanki bebeğimin hareketleri azaldı gibi normal bir şey mi bu doktora gitmeyi düşünüyorum ama emin de olamadım siz yaşadınız mı böyle bir şey?
Seyda-06 maihayal ben de bu.sebeple hastaneye gitmiştim ilk doğumumda.hiç birşey yiyemiyordum 39 haftada sanki yutkunmak bile çileydi 2 gün serum takviyesi aldım ultrasonda da çok hareketlerini beğenmedi doktor iki gün boyunca takip ve doğumu başlattık 39+5 de doğum gerçekleşti. Yemek yiyemeyişimden belki hareket etmiyordu ama gerçekten gram iştah yoktu günlerdir doğru düzgün bişey yememiştim doğum hazırlığıydı belki de ama içimde sıkıntı kalmasın diye gittim takibe aldı 1 gece 2.gece kendisi yollamak istemedi kalman daha iyi bebeğin hareketlerini beğenmiyorum diye
Kanye maihayal ben 35inci haftadayim uyutmayacak şekilde Tepikliyor bazen de12saat uyuduğu oluyir ses seda olmuyor.Hareket yanj. O yüzden telaş yapmayın ama yinede gitmekte fayda var
yasarceyda12 maihayal canım sen yinede git bu haftalarda yeri daralıyor ama tabiki gitmende fayda var sağlıkla kavuşun inşallah
maihayal Kanye evet düzenli hareketleri var ama aşırı hareketli değil bebeğim, bir önceki gün daha çoktu mesela hareketi ama dün azalınca endişelendim
babyloving maihayal dün sabah dokuzda suni aldım bebek çok hareketsiz sancım çok sürekli bebek hareketlensin diye serum takıyorlar sezeryana almıyorlar bebeğime bişi olcak diye çok korkuyorum zaten kontrolde bu yüzden yatırmıştı doktor doğumu başlatalım diye açılmam dünden beri üçü geçmedi dua edin nolur
maihayal babyloving Rabbim sağlıkla kolaylıkla kavuşmayı nasip etsin, orada kontrol altındasınız strese girmeyin inşallah
maihayal Yazmelegi_ bu postu açtıktan bir süre sonra hareketleri çoğaldı 2 saat içinde fazlaca hissettim şimdi de ara ara hissediyorum şükür, böyle olunca gitmedim doktora ama takip edeyim kendimi diye
Esiilaa maihayal eğer alıstıgınızdan gunluk hareketlerıne göre az hissediyorsanız haftanız önemli doktorunzla iletişime geçin mutlaka hareket azlığı acile basvurma sebebidir ihmal etmeyin
maihayal Esiilaa hastaneye gittim nstye bakıldı normalmiş bir sıkıntı yokmuş şükür, teşekkür ederim yorumunuz için