Minikeller38 geçmiş olsun. Ben de bugünlerde erken doğumla ilgili süreçlerden geçiyorum. Ciğer geliştirici oldum. Ama ciğer geliştirici illa doğum olacak anlamına gelmez. Sakın öyle düşünmeyin. Bu tedbir amaçlı yapılan bir iğne. Erken olursa çocuk solunum sıkıntısı çekmesim diye. Amaç zaten çocuğu bekletmek. Yani doğumu tetiklemez iğne. İyi düşünelim iyi olsun. Ben de bundan sonra hep yatacağım ilaçlarımı düzenli kullanıp bebişin zamanında gelmesini bekleyeceğim. Sizin erken doğum riski neden oluştu peki?