Sütüm gelmesi ve bel agrısı ve toplanmayla doktoruma yazdım hemen gelmemi söyledi gittiğimde rahimde kasılma ve bebeğin komple aşagıda toplandığını söyledi hemen nst ye gönderdi beni sancım çıktı . Yatışım yapıldı ve 2 doz ciger geliştirici vuruldu bugunde 2 dozu vurulacak hemen 1 kilo seron ve içine ilaçlar koyfular ve nidicard diye 3 tane hapı 20 dk arayla içirdiler atçıda sancıda tansiyonum 138 lere çıkmıştı ilaçlardan sonra tansiyon ve sancım düştü ama doktorum artık dayanabildiğin kadar dayanmamı asla yürüme ayakta durma otobüse binme dedi hep istirahat ve ayakları yukarıda tutmamı söyledi . Evde kullanmam içinde adalat diye bir hap verdi sabah akşam benim gibi yaşan varmı ne zaman doğumunuz oldu çok erken çok korkuyorum nolursunuz duanızda benide unutmayın. Sağlıkla zamanında kucagıma alayım . 😓