Aysaa 3 buçuk aylık hamileyim sürekli akıntım oluyordu iki gündür de sol kasığımda ağrı var doktor da gel alttan muayene edelim spekulayla dedi çevremdekiler de bebeğin düşer yaptırma diyor kafam karıştı yaaa bi sakıncası var mıdır?? Yaptıranlar yorumlarınız neler
Ysn Aysaa valla o kadar cok spekulum ile muayene oldum ki 9 ay boyunca ne bebegim düştü ne erken doğurdum 🤣 sanirim cevreniz tip okumus 😜