gulnar500 öncelikle doktor muane eder. Herkesin farklimi bilmiyorum Bn adet olamıyorum diye pcos vardı. Öncelikle adet olmam için ilaç verildi adet olduktan 3 gün gidip munae oldum. Ve ona göre ilaçlar iğneler veriliyor. Saati saatine orda herseyiyle anlatılıyor. Hatta Bi ilaç çizelgesi veriliyor. Bu ilaçlar kaliteli yumurta üretmek için sonra yumurtalar ideal boyuta gelince çatlatma iğnesi veriyor Bn koldan kendim yapmıştım. Gece 1 de yapmıştım. Zaten söylüyorlar şu saatte yapacaksın diye sonra bir gün sonra saatinde seni yumurta toplamak için anestezi altında 5 10 dk işlem ile kaliteli yumurtan toplanıyor. Tabi daha öncesinde eşinden sper alınmış oluyor. Döllenme işlemi yapılıyor. Bu sürece kadar en iyi 5. Gün embriyo kaç tane oluyorsa. Doktorun uygun görürse bu embriyorlari bir ay domduruyor. Rahmin ilaçlardan dinlensin diye. Bnce çok gerekli dinlemesi. Sonra rahmi hazilarmak için ona uygun ilaçlar veriliyor. Rahim tam anlamıyla haxir olduğundan gün verilip 1 veya 2 embriyo tranfer edilip transferden 12 gün sonra kan testi ile gebelik varmi yokmu o öğreniliyor. Doktorun dediği tarih zaten senin adet gününe denk geliyor. Oyuzden heyecan yapıp bir gün öncesi bile kan verme tam günüde ver. Ona göre pozitif veya negatif olduğunu öğrenirsin. İnşallah güzel bir şekilde ilerleyip pozitif haber alırsın. 🤲🥰 eğer sana tavsiyem embriyon fazla kaliteli ise hamile bile kalsan dondur. 5 yıllık en azından bir dahaki sefer tekrar yumurta toplamayla ugrasmazsin