Aslanmomm büyük ihtimalle idrara çok sıkıştın yani farketmedin öyle sandın bence bir süre sonra hareketinde yavaşlama , hareket ederken ağrının artması ve karnının küçülmesi olursa su dur. Ama bence idrardı çünkü baskı çok sen anlamadan idrar çıkışı oldu. Bu arada bende 36+4 um aynı günümüz çok sıkışıyorum afedersin daha oturamadan bile kaçıyor