Bsraa_34 benim kızım benı emmedı hiç mecbur kullanmak zorunda kaldım yedi aya girecek 7 aydır lansınoh kullanıyorum çok memnunum eğer pompa almasaydım nasıl olsa kızım da emiyordu sütüm de gelmez derdim kızıma süt vermezdim mama verirdim ama doğduğu günden beri sadece anne sütü alıyor