Bsraa_34 3 yaşında kızım var 2. Bebeğime hamileyim doğuma giderken doğru olan kızımla beraber mi gitmem yoksa onu evde mi bırakmalıyımannemle falan 😢
Hemsireezo Bsraa_34 evde bırakmanız daha doğru olur. Travma kalabilecek şeyler görebilir. Yada kontrollü yanınızda kalabilir dayanamazsa.
Gamzeince Bsraa_34 benimde 3,5 yaşında oğlum var pazartesi doğum yapıcam mecburen yanımda götürücem çünkü hastane 1 saat eve uzak ve annemler şehir dışından geliyor bize alışık değil anneannesiyle tek kalamaz:( inşallah iyi geçer😞
Yazmet Bsraa_34 benimde durumum aynı ve biz hiç ayrı kalmadik birakack kimse olmadigi için hiçbir yere birakamadim hep benimle şimdi düşünüyorum doğumda ne yapacam
Su123 Bsraa_34 ben kızımı yanımda götüreceğim kimseye alışık değil yemek seçer kimsenin elinden bir şey yemez bir de bırakamam kimseye benekliğinden beri kimseye bırakmadım