Damlayaz Alya tek başına olmalı bence diğer isimler hoşuma gitmedi, zaten kız çocuğuna 2 isim koymak bana mantıksız geliyor , ilerde evlendiğinde eğer kendi soy ismini bırakmazsa bu kez ; 2 isim +2 soyisim = 4 isimli oluyor, çok uzun oluyor , o sebeple bence özellikle kız çocuklarına tek isim öneriyorum şiddetle ! Benden size bir tavsiye sağlıcakla kalın 💐